Bank 3zits en Bank 2zits ophalen in jouw buurt
- North Brabant, Netherlands
- Ophaalmoment:
- Service:
- Verdieping:
- Parkeerafstand:
Afval:
- 1x Bank 3zits
- 1x Bank 2zits
Totaal:
Beschrijving:
Details van de aanvraag
LOCATIE
OPHAALMOMENT
SERVICE
SITUATIE
AFSTAND TOT WAGEN
HOEVEELHIED
AFVAL
- 1x Bank 3zits
- 1x Bank 2zits
TOELICHTING
- Geplaatst:
Voorstellen
Intresse in deze aanvraag?
Weet je het zeker?
Je hebt de aanvraag meteen gewonnen voor he bedrag wat is ingevoerd.
Formulier voor gebruikersbeoordeling


68 beoordelingen
Klant
Vriendelijke man die zijn afspraken na komt en ook nog eens heel snel kon en ondanks verandering van locatie alsnog de wasmachine opgehaald heeft. Helaas waren er 3 jongeren met de wasmachine aan de wandel gegaan en hadden die gesloopt in de bosjes verderop gedeponeerd. Was helemaal geen probleem en alles van de wasmachine is uit de bosjes gehaald en meegenomen.
Klant
Met drie man sterk werd er in no-time een bed en kast gedemonteerd en samen met een zware bank en tuinspullen afgevoerd!
Tiemen
Alles perfect geregeld. Op tijd en alles zeer schoon achtergelaten. Zeker aan te bevelen.
jordi
Stefan is een fijne kerel die zijn afspraken netjes nakomt en zeer fijn communiceerd. Zodra ik weer een ophaalklus heb dan bel ik hem direct.
Arno
Goed bod en snel fijn contact met Stefan. Hij kwam zijn afspraak keurig na. Alles snel geregeld. Erg blij mee. We kunnen Stefan zeker aanraden.


1 beoordelingen


9 beoordelingen
Klant
Vriendelijke aardige en nette man die Ralf. Komt zijn afspraken na en belt van te voren om te zeggen hoelaat hij de spullen op komt halen. Ik beveel dit bedrijf zeker aan en ben blij dat ik dit bedrijf stortrijders heb ontdekt. Als dank kregen we van Ralf 2 pepermint rolletjes.
Klant
Wij zijn meer dan tevreden. Uitstekende service! Houd zich aan de afspraken. Goed, snel en netjes gewerkt. Absolute aanrader!
Klant
We zijn uitermate tevreden over deze mensen, ze zijn vriendelijk en mee denkent, dankjewel dat jullie ons zo vlug mogelijk geholpen hebben.
Klant
Zo blij met deze bedrijf.. ze kwamen heel snel. Afspraak gemaakt en dag later stond hij bij me voor de deur. Om spulletjes op te halen van mijn moeder. Super vriendelijke jongeman die netjes te werk gaat., kan het iedereen aanraden. Hoop dat in de toekomst nog veel mensen mag blij maken. Met je diensten
Klant
Super snelle reactie en ook service. Zeer netjes en vriendelijk. Zeker aanbrengen bevelen.